مدیرمالی
مسئول حسابداری
کارشناس واحد
داخلی: 2242
اهم شرح وظایف:
1. دریافت برنامه ها و خط مشی های بیمارستان از مدیریت مافوق سازمانی در رابطه با وظایف واحد تحت سرپرستی
2. سازماندهی، برنامه ریزی، هماهنگی و كنترل امور واحد تحت سرپرستی بر اساس هدف ها و خط مشی های تعیین شده توسط ریاست بیمارستان
3. نظارت بر اجرای كلیه قوانین مقررات و دستورالعمل های قانونی و داخلی در فعالیت های محوله تهیه روش های مناسب جهت كاربرد در واحد امور مالی و نظارت و كنترل لازم بر نحوه اجرای آن ها
4. كنترل بررسی و تائید كلیه هزینه ها و پرداخت های شركت و نظارت بر رعایت ضوابط و دستور العمل های مالی و اهتمام در تامین منابع مالی و اعتباری مورد نیاز
5. كنترل و تائید امضای كلیه اسناد و صورت های مالی صادره و رفع مغایرت های احتمالی و تائید كلیه چک های صادره و اسناد تعهد آور بیمارستان
6. نظارت بر انجام كلیه خدمات حسابداری و انعکاس عملیات مالی در دفاتر و تعیین كنترل های لازم برای عملیات حسابداری
7. تشکیل جلساتی داخلی با سرپرستان و مسئولین قسمت های تحت سرپرستی و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها و انجام هماهنگی های لازم
8. شركت در جلسات مدیریت اجرایی در ارتباط با مسائل مالی و اظهار نظر و پاسخگویی موارد مطروحه